söndag 9 januari 2011

Ett år äldre...


Sägs det. Dock kan jag inte hålla med om den saken... Har funderat och känt efter men konstaterat att jag fortfarande är lagom :P
Jag har haft en toppenhelg!

I fredags var ju Sandra och Johan här.

I lördags blev det till att fixa hela förmiddagen (well, jag såg till att sova ut också). Jag föberedde även danges tårtor med att baka sockerkaksbotten samt ha i fyllning så dem fick dra sig lite.

Vad 17 -tiden kom Sara med spicy hot-mat och vid 19-tiden kom Jenny, Izabell, Thomas, Robban och Aaron. Vi hade riktigt trevligt och vid halv 11 tog vi alla en taxi till BMB. Jag hade inte tänkt att gå ut men kände att halsen nog skulle palla med lite dans i alla fall (Ja, jag vet man dansar inte med halsen men jag tillhör inte en av dem som bara står och gungar på dansgolvet precis...) Dock var vi inte ute så länge.


Vid 14-tiden idag kom familjen 11 personer blev vi... fika och tårta precis som det ska vara :P


Nu har lugnet lagt sig... Men senare kommer Izabell och hjälper mig att äta tårta ;)


Summa sumarum så har detta varit en underbar helg tillsammans med nära och kära!

Imorgon är det jobb som gäller... Längtar efter att få sätta mig ner på huk och bara ha ett rejält kramkalas för nu har jag inte jobbat på över en vecka ;)


TACK KÄRA VÄNNER FÖR ALLA GRATULATIONER!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar