torsdag 13 januari 2011

Morgonstund i hälsans tecken!

Eller inte... för här sitter jag och äter flarntårta till frukost för andra dagen i rad ;) Men det blev ju så mycket kvar och nu är nog sista gången det ska ätas av den innan grädden surnar... Nå väl, gott är det ju!
Jag vaknade vid kvart över fem nu i morse... Låg och drog mig men insåg att jag då skulle somna lagom tills det var dags att gå upp och då skulle jag vara betydligt mycket tröttare.
Igås dog jag på soffan runt 21... Rung 00:30 ragglade jag vidare in i sovrummet och somnade nog innan jag hann lägga huvudet på kudden. Men jäklarns vad skönt det var!

Snart är det dags att åka till jobbet. Blir förhoppningsvis en kort dag. Är beredd att jobba över för det är många sjuka av oss vuxna... men det blir nog få barn idag med har jag på känn.
Ska bli skönt med helg!

HA EN UNDERBAR DAG ALLA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar