torsdag 27 januari 2011

Jag har haft en fantastisk dag på jobbet idag!
Har känt mig fokuserad, aktiv och tydlig... Mina Snigelgoror målade i ateljén. Det händer så mycket i utvecklingen nu. Empati börjar smyga sig på och de är lugna mot varandra.
Vid lässtunden efter maten satt jag bara och log. Jag fick med mig alla barn, de satt som trollbundna. Det ger en själv så enormt mycket när man är riktigt alert... Barnen känner vibbar, omedelbart! Är jag 100% närvarande - är de också det!
Slutade 13:00 men stannade kvar en stund och pulade med lite av varje...

Har nyss kastat i mig mat *Huga* . Jag är MÄTT och hela lägenheten luktar vitlök :P Idag blev det kycklingsås (kyckling, cremé fraiche, vitlök och riven ost) och pasta samt två smörgåsar med källarrökt skinka (Ja, äkta rökt... Inte smaktillsats!). Efter det: Blodapelsin och kiwi *Mums*
Nu ska Casper sprutas och sedan ska jag ta ett skönt bad!
MYYYYSER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar