lördag 29 januari 2011

What a night! :)

Igår kväll undrade en kompis om jag ville komma över på en öl med honom och hans kompis. Hade segat hela dagen och hade ont i huvudet men tänkte att en öl och gott sällskap skadar inte. Vi bestämde att vi skulle dra till nån "lugn" pub sedan. Vid 23 tog vi bussen till stan och gick först hem till den andre för att han skulle lämna sin dator... Där blev vi dock kvar någon timme... Han hade ett stort barskåp. Malin var på sitt bästa humör och Malin älskar shots...
Jag vet inte vad klockan var när vi gick ner till Konrad... Jag vet inte vad klockan var när jag kom hem, och värst av allt HUR jag kom hem (ska kolla internetbaken för jag antar att jag tog en taxi). Jag har ett svagt minne av att nån kastade snöboll på mitt fönster. Imorse hade jag 10 missade samtal samt några SMS. Stackars Daniel hade försökt att få tag på mig för jag hade visst bara dragit... Sorry! När han inte lyckats hade han kastat snö på mitt sovrumsfönster, men utan resultat... Sorry (igen) Vaknade i alla fall 8 imorse, ringde och försäkrade honom att jag mådde bra... Eller ehm, bra var väl att ta i, men jag levde i alla fall.
Tur att jag har en inbyggd klocka som gjorde att jag vaknade 8 och kunde ge Casper sin spruta, för klockan hade jag ju inte ställt så klart... Bad!
Well, jag hade i alla fall SKITKUL!
Har dock varit väldans seg idag... Ärligt talat/skrivet gick jag upp vid tretiden :/
Så nu kan jag bli snäppet mer hälsosam en tid framöver för alkohol har jag fått nog av för nån vecka ;)
Nu ska jag pallra mig till ICA och köpa en stoooor Coca cola. Om en stund kommer Sara och då blir det spelkväll eller nån film.
Ibland undrar jag om man kan se in i ett djurs själ... Jag och tasseman satt nyss och tittade på varandra... Länge, stilla. Han kan verkligen ta knivskarp ögonkontakt! Ja, jag vet i alla fall att man kan få väääldigt djup kontakt med djur! Åh, han har ALLT den katten! Hoppas han får stanna läääänge!!! <3

ICA var det ja...
Ha en fortsatt trevlig helg och hörrni... Ta det lugnt med alkoholen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar