lördag 22 januari 2011

Lugn lördag!


Sitter just nu hemma och känner mig lite seg... Nåt jäkla virus i kroppen tror jag. Jag mår inte dåligt, är bara slö så jag försöker kurera mig!

Sitter dock och längtar efter att (få) komma igång med träning... Nu har jag ju line dance men det ger ju inte så mycket, grundkonditionen har jag ju.

Är lite sugen på att börja dansa Jive, men då vill jag hitta en partner först :P

Snart är det två år sedan som jag och Angelica började gyma. Vi var duktiga då men det har trappats av successivt... Angelica har ju flyttat till Stockholm men jag har fler vänner som tränar på samma ställe och jag tycker att det är skönt att vara där själv. Problemet att vara själv är ju att jag lättare kan välja bort träningen utan att behöva svika nån ;)

Well... Att tanken finns är ju i alla fall ett steg på vägen och nu har vi fått nya scheman på jobbet så jag har inte lika långa dagar. Det kanske kan leda till fler träningstillfällen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar