lördag 15 januari 2011

denna dag...

Tog en paus i städandet och åkte till Asköviken där det promenerades 4 km i djupsnö... Hade väl hoppats se en rovfågel åtminstone men enda tecken på det var en liten mus som hängde utan huvud på en grenklyka. Mysigt var det i alla fall och jag behövde verkligen den promenaden.

Väl hemma fortsatte jag städa... Har inte hunnit med skåp och badrum men allt annat är klart.

Nu på kvällen var jag ut och tog några öl med bästaste Adde... Vi drygade oss som vanligt så nu har jag sår på händerna... Haha!

Nu är det sängen som gäller... Tänkte ta mig upp och tvätta kl 7 imorgon (eller ja, idag). Vi får väl se hur det blir med den saken ;)

Well...
Kan väl säga att denna dag har bjudit på en blandning av glädje och sorg... Har själv haft en toppendag men tankarna har emellanåt farit till dem som jagas idag... :( Tyvärr så ter sig livet så ibland...

3 kommentarer:

  1. Låter som det får bli en tur till örnarna nästa gång, där är det ju dessutom redan upptrampat. Skidor hade nog passat bäst i lördags :P

    SvaraRadera
  2. Hade gått det också. Men det är väl alltid lättast om det redan är upptrampat, det kanske du märkte något av :P

    SvaraRadera