onsdag 26 januari 2011

I want to belive

japp... Nu ska jag bannemej tro på Herbalife för nu ska jag ge detta ett nytt försök! Försökte förra våren men gav upp efter några dagar eftersom jag bara tyckte att det var jobbigt att hålla rutinen att "shejka" en gång om dagen... Värdelös ursäkt, jag vet ;) Tron flyttar berg!
Jag har en kollega som har varit distributör en längre tid och jag vet att hon är en sån där genomärlig människa som man inte lurar på vad som helst... Ja, så är det faktiskt!
Mycket i HL handlar ju om att gå ner i vikt men det finns så mycket annat det kan föra med sig: Minskat sötsug, starkare immunförsvar, lättare att fokusera, förbättring vad gäller psoriasis och andra hudåkommor, viktuppgång mm. Jag vill gå upp lite i vikt samt stärka mitt immunförsvar för nu har jag varit sjuk lite väl mycket under hösten och vintern.
Jag ger det hela en ärlig chans i alla fall :)
Blir jag mindre förkyld kommer jag lättare igång med träningen... och kommer jag igång med träningen blir jag mindre förkyld och nu vill jag komma igång... Så fort jag tänker ordet "joggingtur" eller "träningspass" får jag ont i halsen ;) Hihi...


Jag har nyligen kommit hem efter en lång dag på jobbet. Vi hade möte mellan 17:30 och 19:30 och vi hann med förvånansvärt mycket... Vi har alla en liten tendens att fastna i vissa diskussioner men idag var vi väldigt strukturerade och det känndes bra att gå därifrån :)
Nu ska jag ta en dusch och sedan njuta av spikmattan! Den är ju så skön så den blir nog ett beroende snart. Jag somnar nästan på den trots att jag bara legat på den ca 2 gånger på ett år... Fattar inte varför den legat i garderoben så länge!

God kväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar