fredag 7 januari 2011

Rastlös till tusen

Så jag är väl friskförklarad nu då! Skööönt!
Sandra och Johan har nyss varit här. Vi hade massor att prata om och tiden gick fort. Jag fick ett rödvin som jag är sugen på att prova... men jag måste vänta 7 dagar till...

Just nu är jag tokigt rastlös... Det är INTE bra att sitta hemma fler dagar. Däför ifrånsäger jag mig härmed att ta emot någon form av förkyldning det närmsta halvåret!
Det värsta är att jag inte kan fokusera på EN sak just nu... Jag har en jättebra bok att läsa, granen ska ut, jag kan diska, kolla på någon bra film osv... osv...
Blev erbjuden att komma ner till Bill ó Bob men känner att min hals inte pallar för att sitta bland en massa folk och därmed tvingas till att prata högt. Den ska ju hålla helgen ut.
Så... Nu ledde denna extrema rastlöshet till ännu ett blogginlägg vilket visar att det kliar i fingrar och huvud... Det passar sig ju så bra att varje gång jag loggar ut från bloggen står det "Vill du gå tillbaka till livet?" Det är ju så det är... Livet finns utanför blogg och surfande... Ändå sitter jag här... Hmm...

1 kommentar:

  1. Tror det kan vara bra att sitta still ett tag, bara för att få känna lite rastlöshet i ryggmärgen. Blir bara desto mer att man sprudlar av energi när man är tillbaka i sitt vanliga jag :) Lite som när man var liten och hade tråkigt och inga av ens mammas/pappas förslag dög eller verkade roliga.

    SvaraRadera