onsdag 5 januari 2011

Semester var det ja...

Blä, för i natt... Antingen drägglade jag järnet på kudden eller så fick jag sätta mig upp vaje gång jag skulle svälja... Klockan 8 hängde jag på telefonen och ringde Oxbackens vårdcentral. Min hals var totalt igensvullen och gjorde ont, Ajaj...
Och eftersom jag är så himla lat när det gäller vissa saker var jag ju ännu inte inskriven på vårdcentral i Västerås utan stod fortfarande listad i Sala (Har inte varit i behov att besöka läkare på över två år och DET är ju ett plus) så det var i hopp om att det skulle fungera som jag började prata med en sköterska i Västerås.
Väl där var det inte så mycket snack om saken... En dunderkur Kåvepenin.

På vägen hem köpte jag även Bafucin, nyponsoppa, blåbärssoppa och coca cola för nåt med näring ville jag få i mig.

Nu känner jag mig i alla fall betydligt piggare i kroppen. I natt hade jag feberfrossa och jag har ont i huden som jag får av feber... Det gjode ont att tvätta händerna.
Läkaren sa att han i alla fall inte kunde se nån böld i helsen och tack för det! Det känns dock som det sitter nåt sånt i halsen... Det vill jag INTE ha upp *Urk*
Är som sagt piggare nu och att halsen gör ont är inte hela världen... Det är bara så jobbigt när ens kropp befinner sig i någon form av dimma och huvudet susar.

Nu har jag fått i mig lite spagetti :P Sitter och tittar på Jönsonligan. Den tillhör inte mina favoriter men är lite mysig att ha som bakgrund.

Idag skulle jag sett Änglagård 3
Imorgon skulle det vara middag hos mormor
På fredag skulle kollegor komma hit och på kvällen skulle jag ut med Sara
... Men men, på lördag är jag smittfri och förmodligen mycket piggare så jag kör gärnet då istället. Då kommer i alla fall kompisar över :) Det blir nyktert för min del så jag ska pimpla coca cola istället ;) Nästan lika gott som öl... Nästan.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar