söndag 23 januari 2011

Seeeg idag!

Igår skulle jag varit till en kollega för spåkväll, hundvalpsgos och lite vin... men hon var inte så pigg så det blev inställt.
Istället blev det en spontanträff på stan för några öl med Andreas och Sandra. Vi hade riktigt trevligt i all enkelhet. Vi träffades vid 22 och gick hem vid 01 ca. Det är nog det bästa med en större stad... Att kunna gå ut och ta en öl utan att behöva beställa mat, sitta på något litet hak bland A-lagare (som det lätt blir i Sala) eller störas av alltför hög musik! Skönt att bara vara!

Nu har jag haft en rejäl slöarhelg (igen) och det känns lite trist så här i efterhand, men det var nog väl behövligt!
Ikväll blir det i alla fall line dance och sedan film med Andreas.
Imorgon kommer min praktikant till jobbet och ska gå med mig i två veckor... Hon är ju självklart med alla men hon är med och jobbar i min grupp på förmiddagarna. Det ska bli kul att träffa henne igen! :)

1 kommentar:

  1. Ja det måste vi göra om snar tycker jag också=)
    kramkram, hoppas det kommer fram nu;)

    SvaraRadera