onsdag 19 januari 2011

Typiskt!

Kanske ska jag undvika jobbgrubbel mitt i natten... Well, vaknade med migrän idag med.
Dags för en förändring tror jag. På fredag blir det träning! Finns ju risk för migränanfall efter det men då är det ju i alla fall helg och det är ju bara att ta den smällen, för det släpper så småningom. Ska nog ta för vana att simma efter ett styrkepass för att slappna av lite.
Måste även komma igång och äta MER nu... Tror att jag mitt upp i allt gått ner lite i vikt. Inte bra! Jag ska ta med en kryddburk till jobbet också så kanske jag får i mig lite mer mat där för jag har ju goda förutsättningar!
Jag har i alla fall nyss varit och handlat lite frukt... Ok ok... Det blev en stor chokladbit med men sånt händer ;) Måste ju få moffa lite ibland när suget sätter in.

Kl 16 måste jag ta mig till tvättstugan. Har inte tvättat sovrumsgardinerna sedan julgardinerna åkte upp. Tänkte väl att det inte var nån bråtska, men tiden går ju ;)
Ikväll blir det förhoppningsvis film med en kompis :)

Nu ska jag försöka luta mig tillbaka en stund så kanske skallebanken ger med sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar