torsdag 13 januari 2011

Snabbis


Idag har det varit en sån där toppendag då energin legat på topp! Vi var två kort på jobbet men hade en toppenvikarie som liksom klev in och blev en med oss inom loppet av några timmar. Hon och jag gick till biblioteket med 12 barn och hon kändes väldigt trygg och tog egna initiativ!




Så rullade resten av dagen... Det gick i ett och klockan 17 hade jag fortfarande nio barn kvar.


Nu är jag dock nere i dagens första trötthetssvacka men jag ska försöka vänta några timmar till med att somna ;)




Igår var det ett år sedan som Casper började få sina sprutor! Tiden går så fort och min älskade Casslern/Tasseman/Lilla Blå är så duktig! <3>



Detta blir en snabbuppdatering... Nu ska jag lägga mig en stund på spikmattan. Jag tog fram den igår för första gången på ett år och fråga mig inte varför för jag gillade den skarpt! Jag vill våga tro på allt den ska kunna utföra... Om inte annat är det i alla fall en gudomlig väg till avslappning! Nästa vecka ska jag ta itu med nästa del som ska bli rutin och det är mina dagliga promenader. Nu hänger ju faktiskt våren i luften :) och då blir allt så mycket lättare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar