torsdag 24 februari 2011

Förändring




Jag kan konsten att börja i fel ende... Jag skulle städa me n råkade möblera om istället så nu är all disk mm. ändå kvar :/ Hehe... Igår kväll när jag låg i sängen och såg ut över köket och all disk kom jag på att jag skulle möblera om i sovrummet. Jag ska måla om också så småningom men behövde nu en förändring utan att behöva lägga ut en massa pengar. Tänkte dock gå förbi Myrorna imorgon och kolla om de har någon fräsh oval spegel.
Det tog inte så lång tid att möblera om och dammtorka men nu har jag två TV-apparater, två nattduksbord och en massa tvätt som jag INTE vill ha tilbaka in i sovrummet... OCH jag har knökfullt i mina förråd :/ Saker är redan staplade ovanpå varandra... Men men, det är fint i sovrummet i alla fall!
Nu orkar jag inte städa något mer idag (dumt att dammsuga så här sent). Det får bli en dusch och sedan sängen... Jag börjar kl 6 imorgon så att komma i säng i tid vore inte alltför dumt! Är glad att jag gjorde någon nytta idag i alla fall :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar