söndag 6 februari 2011

Låååång daaag...

När klockan var 11:30 tyckte jag att hela dagen redan gått ;) När klockan var 19 borde det varit natt och nu är klockan bara 21:40 cirka och jag borde sovit för länge sedan... eller? Vilken jäkla lång dag detta varit/är!
Nu mår jag i alla fall BRA! Blir hemma imorgon för att inte riskera att smitta någon (det är ju 48 timmar som gäller).
Idag har Andreas vågat sig hit igen. Hihi... Som bonus för detta våghalsiga besök får han låna dator och katt ;) Han är lite sugen på en jamare och lånar hem Sally under natten... Får väl se om hon håller näbb eller om han kommer tillbaka med henne i natt ;) Casper och jag får alltså lite kvalitetstid :) Imorgon ska jag försöka ta itu med lite här hemma... Tvätt bland annat och så är det skönt att inte ha någon dator hemma... Det är ju sååå lätt att hamna här med jämna mellanrum (I-landsproblem).

Ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet på tisdag trots att vi tyvärr har har kvällsmöte då. Lite segt! Men det går inte att jämföra med att sitta hemma i alla fall!
Nu ska jag packa klart Sallys saker. Jag tror hon kommer att ha det gott hos Adde och ligga tätt intill honom hela natten. Hon känner ju honom väl! :)
Nu är det visst nån rolig film på TV.

Må väl kära vänner!

2 kommentarer:

  1. Ja visst var det! Finns på ica maxi erikslund om du är sugen=)
    Oj hur klarar du dig utan dator!! Strongt jobbat:P Skönt du är på bättringsväg!
    kram

    SvaraRadera
  2. Köpte en i julas. Något dyrare tyvärr.

    SvaraRadera