lördag 5 februari 2011

Min helg!

Hade massor av planer i helgen. Men nu är den omplanerad... På grund av MAGSJUKAN :(
Vi är inne med andra omgången på jobbet nu. Jag brukar inte bli smittad av just den.

Stackars Adde var här och åt igår. Jag mådde lite illa och skippade maten. Satt säkert en halvtimme och fokuserade för att inte behöva springa och spy under tiden han åt. Haha... Jag satt och fokuserade på att jag gjorde en papegoja i pärlmosaik ;) Fokusera på en "neutral" tanke brukar fungera. Matlukten och ljudet av spagetti och köttfärssås mot tallriken var bara att försöka bortse från Haha... Men tillslut gick det inte längre. Då hade Adde i alla fall fått i sig nästan all mat. Sedan åkte han hem, min käre vän! :(
Idag skulle jag bakat, åkt till Martina (för att aggera figurant och äta god mat).
Imorgon familjemiddag och line dance... Nej då :(

Hoppas i alla fall att jag kan pigga på mig så jag kan göra nåt här hemma (dock INTE baka då)... Pallar inte att sitta ju.
Men så är det... Denna bakterie verkar väldigt ettrig. Min praktikant har den också. Hon har haft den i en vecka.......... Hoppas jag slipper det i alla fall!

Nä, nu ska jag inte snacka äckliga sjukdomar mer!
Nu ska jag... glo på tv.

Önskar er en ROLIG helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar