måndag 21 februari 2011

Så ska det vara!

Har haft en otroligt lugn dag på jobbet idag. Förvisso hade vi inte full barngrupp men de "rörligaste" barnen var ändå på plats. Dessutom var alla vi kollegor där... Yeeey! Men resten av veckan är en borta ändå... Så var det med det.
Well, måndagar har en tendens att vara lite röriga... men inte idag! Skööönt!

Slutade vid halv 5 men då hade jag 5 barn och två föräldrar i ateljén så jag drog ut på tiden lite :)
Sedan blev det pizza med Andreas... MUMS! Det var länge sedan jag var SÅ sugen på det. Brukar ju mest bli som bakfyllemat.
Just nu är det Cast Away på 9:an men jag borde sova snart. Imorgon börjar jag kl 6. Inte så jobbigt egentligen men jag behöver åtminstone 6 timmars sömn för att inte komma hem och sova efter jobbet imorgon. Förra veckan jobbade jag ifatt denna veckas barnfria tid på bara tre dagar... Ooops ;) Så denna vecka behöver jag inte stanna kvar på jobbet efter avslutad tid i barngrupp. Toppen! Ska hinna träna har jag tänkt, städa mm. Slutar dessutom 13 två dagar :P

Värst vad jag skriver om jobbet... Men det är helt enkelt det som kretsar mest i mitt liv just nu. Det gör inget för jag trivs ju ;)
Nu ska jag glo på TV en stund till innan det är dags att dåsa i holken.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar