onsdag 6 juli 2011

Imorgon börjar bästa "helgen" på året!

För imorgon börjar Power Meet! Som jag längtat :)
Redan igår började det cruisas en del och idag är det i full gång trots att det inte börjar förrän imorgon egentligen!

Idag blev det en Salatur. Kom med tåget vid elva och Anna mötte upp mig med Alice och "lilla" Elias som jag inte träffat innan. Vi tog en kort tur på stan och sedan åt vi lunch.
Därefter åkte vi hem till henne och tog en långpromenad för att få barnen att somna.
När vi kom hem dök även Ebba upp :)
Tiden rusade och jag hade tänkt åka hem vid 4 men vi kom på att vi skulle grilla så jag begav mig hem vid 7 istället.
På vägen hem njöt jag av alla härliga bilat utefter Lögarängen!
Väl hemma fixade jag en spellista inför helgens fester och sedan fick jag för mig att gå lös på mitt klädskåp... Bäst att passa på när det mesta i klädväg ligger i tvättkorgen... Sommartid: Klädbyte mer ofta än övrig tid på året + mindre tid (läs lust) till att tvätta = En dålig kombo!
Menmen... Nu har jag semester och kan ta ikapp lite ;)
Har faktiskt bokat tvättid imorgon.

I övrigt väntas främmande imorgon... och på kvällen en tur för att lyssna på Go getters! :)
På fredag kommer fler gäster och på lördag en drös till :) Det ska bli riktigt kul! Och var dag kommer så klart att bjuda på en tur för att kolla på fiiina bilar samt sniffa bensin och bränt gummi ;) Me like!

Får se när det blir skriva av nästa gång!

Ha nu en toppenhelg... För det ska jag ha! :)

1 kommentar:

  1. sommar=varmt=lite kläder på kroppen eller naket:)=typ ingen tvätt

    SvaraRadera