söndag 31 juli 2011

Oops...

Imorgon den här tiden har jag bara ett par timmar kvar att jobba... Men har rätt nyligen klivit ur sängen.
Det var ju meningen att jag skulle börja gå upp i tid denna helg ;) Dock så blev det några (typ 5 stora) glas vin igår och jag kom hem strax efter ett efter att ha tävlat med taxichauffören vid varje signalljus... Haha! Han var riktigt rolig. Jag ville ju så klart att det skulle vara grönt över allt men han röstade på rött. Sedan sa han att han hoppas att jag får grönt genom hela livet :) Snäll sak det det Haha...

Hade verkligen en fin kväll hos en kompis!
Vi började med att laga mat sedan satt vi vid hennes köksbord och pratade hela kvällen. Tiden går för fort ibland tyvärr.

Var och storhandlade med Andreas igår också så nu hoppas jag att jag undviker att småhandla denna månad. Mjölk, juice och sånt lär jag ju handla men då ska jag göra det när jag är mätt så jag inte handlar på mig något extra ;)
Jag ska försöka komma igång med att baka bröd också... Tea-kakor eller liknande som jag kan ta fram från frysen ett par åt gången. Jag äter ju bara frukost hemma några dagar i veckan.

Nu är mitt hjärta ute på havet i Norge! Har fått MMS då och då på fiskar och fin natur... Så fint! Jag bara drömmer mig bort! Hade jag inte börjat jobba imorgon hade jag kanske varit med ;)

Men det går fler tåg (och båtar) och som sagt ska det bli skönt/roligt att komma tillbaka till jobb och dagsrutiner.
Nu ska jag fixa till mig och åka över till Martina en stund sedan hem och äta och sedan iväg igen.

Och hörrni, önska mig lycka till när jag bör gå och lägga mig vid 22-23 ikväll... Ska upp halv 6 imorgon bitti... Hehe... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar