söndag 3 juli 2011

Nu så...


Behöver jag inte alls känna av någon söndagsångest på ett tag :)

Gårdagen blev lugn. Vi åt och drack lite här hemma och åkte ner på stan vid niotiden. Vi började med att gästa på en terrassfest och sedan gick vi något varv på stan, tog en drink på Å och gick nåt varv på stan... Sedan Subway och en taxi hem. Vi var hemma redan vid tolv men hade haft det riktigt trevligt!
Idag blev det en tur till Erikslund och sedan en sedvanlig "pizzafrukost".
Sara har nyss åkt så nu ska jag smälta mat och kaffe och sedan ta en joggingtur med Anette... Eller, det kanske blir en promenad... eller blandat ;)

Jag har i drygt en vecka nästan helt tappat mitt chokladsug... Kan det vara så att det håller i sig eller beror det bara på värmen? köpte lite godig i går men varken jag eller Sara har knappt rört det... Köpte även en chokladbit och skulle äta den till lite mjölk vilket är SÅ gott men efter tre rutor kände jag bara avsmak! Vore inte helt fel om det fortsätter så! :P

Nej, nu ska jag ta hand om lite disk mm. innan jag ska vidare.

See ya!

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med semester!! Jag har inte heller Söndagsångest för ovanlighetens skull;) Jag ska dock jobba siste dagen imorgon, men blir slött=) Inte sugen på choklad?! Febran på gång kanske?! hihi=) kram

    SvaraRadera