måndag 11 juli 2011

Tar vara på tiden!


Är nu inne på första dagen i andra semesterveckan.
Känner att jag vill göra så mycket som möjligt och under inga omständigheter slösa bort någon dag på att inte göra något.

I förmiddags vid elva mötte jag upp Angelica för en fika på stan... Klockan fem kom jag hem ;) Sååå roligt att träffa henne igen! Det var drygt ett år sedan sist, men sådant märks inte ibland. Vi snackade på som vanligt och det kändes som bara några få månader sedan vi sågs sist :)

Klockan sex kilade jag iväg för 2,5 timmars line dance och därefter mötte jag upp Anette för en promenad och var hemma vid elva igen.

Så jag har med andra ord inte slösat bort den här dagen heller ;) Hann till och med att ringa hjärtat när jag gick från dansen så jag tjänade lite tid där. Det hade blivit lite sent annars.
Det käns så skönt att sakna någon... längta! MYS!

Well... Imorgon bitti blir det ett snabbesök till Stockholm så jag lär väl hoppa in i duschen nu... Det är rätt varmt att dansa i gassande sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar