söndag 10 juli 2011

PM2011


Så var det över... Har besökt power meet fem gånger denna helg. Det började med cruising med Sandra, Johan och hjärtat mitt i torsdags och sedan har det bara rullat på! I fredags kom Ebba och Peter över och igår var det fest här hemma :) Däremellan har jag hunnit träffa Ebba och Peter ytterligare en gång, mött upp Anna och Mattias, ätit god mat och så mycket mer! Vi blev inte så många igår men det var bra. Vi kunde alla sitta och prata tillsammans vilket inte fungerar om man är för många. Kvällen avslutates oväntat men på ett otroligt positivt sätt... Jag har aldrig varit långsint och jag bryr mig inte längre om det som är historia. En person kom fram till mig, bad om ursäkt och vi pratade bra länge. Det hela avslutades med en kram och allt kändes väldigt bra! :)

Har haft massor med vänner omkring mig hela helgen så när hjärtat åkte idag efter 19-snåret kändes det väldans tomt här hemma. Har i alla fall städat upp lite här, haft Andreas på besök samt ätit lite kvällsmat.
Imorgon förmiddag ska jag träffa bästaste Angelica som jag inte träffat på cirka ett år! Det ska bli sååå mysigt! :) Kvällen bjuder på två och en halv timmes line dance och däremellan ska jag städa om det är pissväder men göra något roligare om solen skiner.

Nu ska jag softa en stund framför TV´n innan det är dags att försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar