fredag 15 juli 2011

Nu har halva semestern gått

Jag har hunnit göra massor!
Idag är andra dagen på semestern då inget är planerat. Skönt, men jag är lite rastlös nu ;)

Igår hade vi främmande. Jennie kom över med barnen, vi grillade, fikade och skrattade :)
Idag har det regnat och varit grått, vilket behövdes! Nu har det klarnat något och jag funderar på en joggingtur... Men vi får se. Det är bara 19 grader ute så det skulle ju funka.

Att sitta still får mig i nuläget mest att drömma mig bort ;) Hihi... Härliga känsla!

Nu har mor lämnat soffan där nere så nu vankas nog mat snart. Vi har slötittat på "Utvandrarna" och "Nybyggarna". Har inte sett hela sedan jag var liten. Den är helt ok!

Äsch, jag är i alla fall för rastlös för att sitta här!

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Ja, visst går det fort!!! Nu är det snart dags at sätta fart igen! Har du ltie energi att skicka över så jag är mer motiverad att börja nya jobbet den 1augusti? =))

    SvaraRadera