tisdag 5 juli 2011

Trivs!

Efter mitt inlägg plus promenad i söndags blev det en spontan fisketur till Strömsholm. Vi höll till invid slottet men det var lite svårfiskat... Grunt, bäckmörkt och träd som var ivägen över allt. Men det var mysigt och jag stod länge och njöt av utsikten och fladdermöss som for omkring! Kom hem vid ettiden på natten. Det märks att det går mot mörkare tider nu :/

Igår for jag och en kompis till Åsby trädgård med hennes barn. Vi strosade runt där i över tre timmar och avslutade med att titta på smådjuren. Var SÅ nära att köpa kaninkött men det kostade 140 kr/kg och de sålde bara hela kaniner som låg på ca 2 kg/styck... 280 kr var lite mycket med tanke på att allt av den vikten inte var kött heller... Ska försöka få tag på kaninkotletter någonstans (de hade på postgallerian när sharken fanns där). Har inte ätit kanin sedan jag var liten... men då ÄLSKADE jag det :P
Well... Blev bjuden på mat på kvällen och vid 22:00 åkte jag till Martina. Skulle egentligen bara lämna hennes cykel som jag lånat men jag blev kvar till efter 01:00... Vi drack vin och tittade på "Highlander"... Vi tänkte se "Kill Bill" men det får bli nästa gång. Vi var i alla fall sugna på lite splatter... Höhö!

Har nyss kommit hem efter en stund på jobbet. Utvecklingssamtalet blev bra och sedan visade vår specialpedagog lite material inför höstterminen... Det var liiiite svårt att inte ta med det hem... Blir lätt inspirerad, men jag HAR ju semester ;)

Nu ska jag bara softa en stund och sedan får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. Alltid händer något!
Imorgon ska jag i alla fall till Sala och hälsa på Anna! Har inte träffat henne på ett år... Helt sjukt! Det kommer att bli en massa mys tror jag :)

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar