lördag 2 juli 2011

Semestran!

slutade som tidigare skrivet klockan tre igår och då blev det kramkalas på gården! Sedan styrde jag och Martina kos ner på stan för att kika runt lite på Cityfestivalen. Det är inte så mycket att se bland stånden men det hör liksom till att gå runt och titta.
Strax efter fyra slog vi oss ner på bästaste Tabasco och värmde upp med varsit glas vin. Efter en stund dök ytterligare två kollegor, vissa med respektive upp. Vi drack och åt och hade det riktigt trevligt! Självklart dök vi in på lite jobbprat... Lite tankar kring HT. Det är svårt att undvika ;) Vi pratade även om Kick Off i Leknäs i höstkanten.

Idag låg jag och drog mig till elvatiden. Vaknade många gånger innan men låg och drog mig i det längsta... Skööönt!
Nu ska jag snart handla lite (äter ju så sällan hemma när jag jobbar så nu lär jag fylla på lite).
och sedan fixa lite här hemma.
Sedan ska jag försöka att ta det lugnt fram till att Sara kommer mot kvällningen! Då blir det ciytfestivalen igen! Hoppas det inte spöregnar då. Just nu blåser det en del...

Well,
Jag önskar er alla en go helg! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar