söndag 18 september 2011

Då försöker vi igen!


Det blev inget städ igår... Bästa Sandra hörde av sig så det blev en tur på stan med henne istället. Föredrar att vara social framför att städa, så är det ;) Det är bara jag som blir lidande av lite disk och kattsand på golvet.
Handlade present också ;)

På kvällen ble det kulturnatta! Mysigt! Men jag saknade Orcherna och Alverna vid slottet. Mötte lite bakanta, åt lite mat och tittade på brandmä... Nej, jag menar brandbilar ;)
Det var cruising runt stan också så jag passade även på att njuta av det ;)
Mötte en förälder och hennes barn så det blev lite kramkalas :)
Det blev en jättefin kväll trots att jag inte fick retas med någon Orch!


Nä, nu är det dags att fixa lite... Om dett par timmar bär det av till Skråmsta.

Ha en skön söndag kära vänner!

1 kommentar:

  1. Det var ju bra att jag räddade dig från dammråttorna då;P Hehe. Trevligt att se dig=)
    Ha en skön Söndag du med=)

    SvaraRadera