onsdag 28 september 2011

Det är inte klokt!


Denna dag har gått snabbt och smidigt! Vi var till Djäkneberget på förmiddagen och var ute på gården på eftermiddagen. Bäst att passa på när vädret är så underbart som det varit några dagar nu. Vackra höst!
Mot kvällningen mötte jag upp Jennie D. på stan för en fika... Mumsigt!
Köpte även ett par produkter från body shop och en tidning så snart väntar en skön dusch och sedan en varm filt och några minuters läsning ;)

Det första jag gjorde när jag kom hem var att klippa Caspers klor... Inte det lättaste när han ville gosa samtidigt ;) Lägger alltid mina katter på rygg i knät när jag klipper deras klor och Casper roade sig med att sträcka tassarna upp mot mig, sära på tårna, la tassarna ovanpå varandra, gruggade med huvudet mot mina händer och bara MÖS!
Imorgon ska vi nämligen till veterinären på rutinkontroll. Slutar jobba tre och ska vara där halv tre... Med andra ord slutar jag vid två :P
Hjälp mig att hålla tummarna under morgondagen är ni goa!
Diabetes kan som ni säkert vet påverka andra inre organ, syn mm. Men förhoppningsvis får vi bra resultat på blodproven! <3

Nej, nu är klockan mycket och imorgon är det fasiken nästan fredag igen!!! Jisses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar