måndag 5 september 2011

Måndag kväll

Tack alla för en fin helg! Det är så härligt när allt går i ett!

Idag har det också gått i ett med jobb, möte och line dance. Lite tungt möte men så kan det vara ibland. Inget att haka upp sig på. Det blir bättre, det vet vi ju :)
Det passade utmärkt att få dansa loss efteråt.
Sedan seeen middag med Adde :P En massa flum och skratt som vanligt... Hihi...


Det har regnat hela kvällen... Och jag gillar´t. Under pausen på dansen gick jag ut i mörkret, ställde mig i regnet och blundade. Det ger mig energi både fysiskt och psykiskt. Dessutom var det sååå varmt i salen där vi dansar.

Imorgon kommer Sara,
på onsdag jobbar jag sent och på torsdag dejt med goaste Izzy!
Sedan helg igen... En oplanerad helg (helt otroligt!) Eller inte helt så klart... Familjemiddag på söndag... Väntar med spänning på hur den söndagen kan tänkas se ut... Tänk vad tiden går! Det var inte länge sedan det var en nyhet som gav mig tårar och som fick mig att inte konna somna på kvällen tack vare en rejäl uppspelthet :))) Nyfiken... Väntandes... <3
LYCKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar