torsdag 22 september 2011

Sol! Liv! Drömmar!

Idag blir det till att ta itu med sista disken och fixa lite... Men jag behöver inte stressa ;)
Känner mig fortfarande lite halvseg men värre lär det väl inte bli bara för att jag anstränger mig lite ;)

Längtar till jobbet imorgon! Slutar 15:00 och hoppas att jag kan få lite planeringstid mellan 13 och 15!
Har inga större planer i övrigt för morgondagen. På lördag ska jag hjälpa Martina att flytta och sedan kommer kanske Sara. På söndag bär det av till Haga Slott :P
Kommande vecka är fullbokad... Pjuh!
På sätt och vis är det bra att vara riktigt sjuk... Då MÅSTE jag ju gå ner i varv! ;)

Nej, nu kaffe och sedan... Ja, sedan gör jag det jag känner för! Hihi...

Vad jag egentligen ville säga var:

GLÖM INTE DINA DRÖMMAR! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar