söndag 11 september 2011

Mot mörka kvällar!

Åh, vad denna helg har gått fort. Men den har tillbringats tillsammans med vänner och familj, de som gör just mitt liv så underbart!

Hela kommande vecka är redan planerad och det är ju så jag vill ha det. Om jag hann med att träna hade väl varit bra också för nu ska jag fasiken komma igång! Dans imorgon till att börja med i alla fall.

Idag var det min tur att ha familjemiddag hemma hos mig. Det blev rosépepparmarinerad kyckling med strips och bea-sås samt grönsaker och oliver :P
Till efterrätt, flarntårta (som nu är slut).
Maten räckte precis... Det är svårt att bedöma mängden till så många.

Igår blev det stan med Anette och Marika. Det blev ganska många timmar...
På kvällen mat och vin med Jennie :P

Har nu nyss kommit hem från Anette. Planerade fredagen och fick några skrattanfall :)
Ett bra avslut på en bra helg, helt enkelt!

Imorgon kör vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar