onsdag 21 september 2011

I`m alive!

Skämt åsido... Men jag känner mig mer levande nu än vad jag gjort sedan i söndags kväll. Bara lite feber nu och ont i halsen så det går åt rätt håll!
Har bara orkat mig iväg till affären de senaste dagarna så idag får det bli en liten promenad i alla fall. Känns skönt nu!

Vilken hundmorgon detta varit... Först fick en hund hjälp i "God kväll" eller var det var för program, sedan någon annat halvfjolligt hundprogram och sedan "Mannen som talar med hundar". Så nog har jag drömt mig bort lite allt ;) Jag lääängtar! Behöver få lite ordning på min ekonomi, spara lite pengar och söka en dagmatte/husse... Sedan så! Men egentligen har jag inte bråttom. Jag VET ju att hund kommer jag att ha någon dag. Det är skönt att fokusera på sig själv, äta ute och lägga ner pengar på annat. Det handlar ju om att prioritera... Men längtan finns ju där!

Usch, allt har blivit så eftersatt här hemma nu... Jag har ju inte orkat annat än det mest nödvändiga - Att äta. Nu har jag lite disk att ta hand om och jag behöver tvätta. Men jag får ta en sak i taget.
Jag hoppas kunna jobba på fredag i alla fall!

Nu väntar en kopp kaffe... Kanske inte det bästa för min mage som är i uppror, men jag har i alla fall ätit en fiberrik frukost ;P

Har ett par vänner som jag sänder en styrkekram till (cyberkramar smittar inte)! Kom ihåg... Var stark! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar