torsdag 8 september 2011

Styrka!

Allt är inte alltid uppåt! Livets stig ÄR krokig och tråkigt vore det ju annars!
Men tänk vad människor i ens närhet betyder mycket just då. Det gör de ju SJÄLVKLART alltid men att dem ser och känner med en betyder så mycket! Vänner, familjen, kollegorna och chefen!
Hade ett fint samtal med min chef idag... Hon bad mig om förlåtelse... Och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Hon får mig att växa. Hon säger vad hon tycker och ber mig vara den jag är. Det är jag ju! Jag ändrar mig inte!

Vid situationer som uppstår är jag glad åt min egen styrka. Jag kan släppa det jag inte behöver ta åt mig av, men kan även ta åt mig utan att behöva inta försvarsställning.


Men nog om det! ;)
Imorgon är det fredag IGEN! Helgen har varit rätt oplanerad fram till tidigare idag. Annars brukar det vara fullspäckat redan innan föregående helg tar slut.
Det ser ut att bli mycket mat, vilket jag inte tackar nej till... Hihi!

På tal om mat är det nog hög tid att äta middag nu... Färsk pasta, falukorv, oliver och rödlök... Väldans enkelt men ändå välsans gott! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar