lördag 17 september 2011

Mår gott!

Slutade halv fem igår, skyndade till systemet, hem för att ge Casper sprutan samt packa. Kvart över fem lämnade jag lägenheten idag.
Hos Anette väntades mat och prat innan vi for till BMB.
"Du & jag" var riktigt bra! En massa sköna covers att sjunga eller gunga med till.

Tro det eller ej men jag var hemma före elva (!!!) och var riktigt nöjd med kvällen! ;)

Gick upp klockan sex och gav Casper sprutan. I det läget var jag fylld med en förunderlig förväntan och myskänsla. Relaterade den till när jag var liten och vaknade på julaftonsmorgonen. Då fick jag alltid en liten present utanför sovrumsdörren och sedan blev det frukost vid den utdragbara skärbrädan i köket eftersom köksbordet var findukat ;) På förmiddagen gick jag alltid runt till närmaste grannarna med julblommor och sedan kom lite gäster. Det var en dag med mys, förväntan, kärlek, positiv rastlöshet och värme! Och SÅ kände jag imorse. Kan väl påstå att känslan ligger kvar ännu :)

Idag har jag massor att göra. Städ och tvätt står på schemat till att börja med.
Men allra först en joggingtur för det är underbart höstväder där ute :)

Ha en underbar lördag!!!

1 kommentar:

  1. kommit igång med jogging? =) hejja dig!
    Allt bra?

    SvaraRadera