söndag 12 december 2010

3. Mina föräldrar

Jag blir varm när jag tänker på dem! Mina underbara föräldrar som alltid sett mina behov, alltid funnits nära och alltid brytt sig!
Jag vet att jag är enormt älskad av dem och jag älskar dem tillbaka av allt jag har!
Jag önskar att fler barn fick sådana föräldrar... Som är just det: Föräldrar!

Jag har haft gränser, jag har haft frihet... Och allt jag har att säga om det är TACK!

Min mamma växte upp i Halmstad och flyttade i mellantonåren till Hedemora. Pappa är född och uppvuxen i Sala.
När de träffades flyttade de till en liten lägenhet men de var sällan där... De var ute, mycket i skogen.
De gifte sig, flyttade till hus, skaffade hund och sedan kom jag.
Som jag nämnt innan skilde de sig när jag var rätt liten. Men de har alltid respekterat varandra och har alltid gjort det bästa för min skull...

Jag har två fantastiska föräldrar.
Jag kan så tydligt se vad jag fått från dem utseendemessigt och beteendemessigt... Tänk att olika likheter så tydligt kan gå i arv!

<3 Jag älskar er mamma och pappa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar