torsdag 9 december 2010

Seeg!

Näsan och ögonen rinner, huvudet känns tungt och jag är seg! Är dock för pigg för att sova men för slut för att ta mig an att göra något mer än det viktigaste. Nu får det vara slut på förkyldningar snart!
Varje gång jag är sjuk tänker jag på hur lyckligt lottad jag är som är frisk i övrigt! Varje gång jag är sjuk tänker jag att när jag blir frisk ska jag komma igån med träningen... Men inte då. När jag är frisk lägger jag inte notis på den biten.
Jag har försoffats det sista året... Det måste bli en ändring! Jag har kvar mitt gymkort och där ingår ju även bad och olika pass så det är ju bara att pallra sig dit... Bara... ;)
Faktum är att förkyldningar har avlöst varandra och det är lite väl mycket att göra på jobbet. men det är ingen ursäkt! Även om jag slutar 19:15 hinner jag med gymmet... Det är bara en prioritetsfråga. Och så som jag tränar är det ingen fara om jag är halvkrasslig. Så länge jag inte har ont i halsen är det ingen fara.

Men nu när jag väl varit hemma har jag ÄNTLIGEN fått arslet ur kärran och fixat spotify... Vet inte varför jag inte gjort det tidigare. Idag har jag i alla fall setat och lagt ihop tre musiklistor :) Det enda som återstår nu är en ljudkabel till recivern för högtalarna i datorn är ju värdelösa... Varför sätter man högtalare UNDER en dator? Praktiskt om jag inte använder den så jag kan vända den upp och ner... Hmm...

Well, nu ska jag strökolla lite på SOS Västkust. Bäst att passa på när de sänder något vettigt för en gångs skull.
Kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar