lördag 18 december 2010

Dag 9: Min tro

Jag tror på mig själv och det jag har omkring mig!

Religion... Nej tack!

Jag kan dock tycka att naturfolkets tro är den sunda tron. Jag tycker det är fint att be för djur som dödas och att tacka dem. Deras syn på att jorden är till låns och ska vårdas väl till kommande generationer!

Jag är en skeptiker men vill tro på delar av det övernaturliga.
Jag tycker att det är mysigt med spökvandringar och gamla hus där något spännande inträffat! Jag har inte varit med om så mycket men vill gärna tro.

Jag accepterar de flesta religioner men tycker så klart att det går till överdrift både här och där! Hedersmord, Halalslakt, krig och hjärntvättning och så mycket mer... Nej, då står jag hellre fast vid tron på mig själv och de fakta jag har i min omvärld! För då gör jag f*n som jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar