onsdag 8 december 2010

Så var det det där med uppdateringar...

Det finns oftast vettigare saker att göra än att sitta här. Men det är kul att blicka tillbaka ibland så jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera.
Inget speciellt har hänt, men det har gått i ett. det känns som jobbet tar upp för mycket av min tid just nu... Det är alltid någon sjuk. Just nu är det min tur!
Jag har bara två utvecklingssamtal kvar med ett syskonpar så jag behöver bara sätta upp en dag för dem i alla fall. Sedan kan jag stryka ett sträck över det för några månader.
Jag behöver verkligen sätta fart med Grön Flagg också... Som sagt, jobbet tar min tid... Även när jag är hemma, även när jag är sjuk... Inte bra!

Igår julpyntade jag i alla fall. Adventssakerna har ju varit uppe en tid men nu åkte resten fram. Satte upp sista julgardinerna samt dukar så nu är jag nöjd :) Längtar efter att få hämta årets gran också. DÅ är det jul på riktigt!
Snaaart... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar