fredag 10 december 2010

Utmaningen!

Jag antar utmaningen! Jag utmanar... Mig själv för att jag inte ska kunna slinka undan med att jag inte har något att skriva om :P

  1. Om mig själv
  2. Min första kärlek
  3. Mina föräldrar
  4. Det här åt jag idag
  5. Vad är kärlek
  6. Min dag
  7. Min bästa vän
  8. Ett ögonblick
  9. Min tro
  10. Det här hade jag på mig idag
  11. Mina syskon
  12. I min handväska
  13. Den här veckan
  14. Vad hade jag på mig idag?
  15. Mina drömmar
  16. Min första kyss
  17. Mitt favoritminne
  18. Min favoritfödelsedag
  19. Detta ångrar jag
  20. Den här månaden
  21. Ett annat ögonblick
  22. Det här upprör mig
  23. Det här får mig att må bättre
  24. Det här får mig att gråta
  25. En första
  26. Mina rädslor
  27. Min favoritplats
  28. Det här saknar jag
  29. Mina ambitioner
  30. Ett sista ögonblick

Får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar... Hehe... Skulle helst vilja byta ut några punkter... men det ska jag icke! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar