lördag 11 december 2010

Lycklig!

Jag är så lycklig över det liv jag har!!!

Jag är omgiven av fantastiska människor som ger mig kärlek och skratt! Föräldrar, familj och vänner!
Jag har en utbildning och ett jobb som jag är nöjd med och som får mig att växa som människa och ger mig utmaningar!

Jag har en mysig lägenhet och sociala, mysiga djur!
Jag är frisk och står för den jag är!

Ibland kryper det i kroppen av lycka... Lycka som bara vill ut! Det pyr i mig! <3

Jag älskar det liv jag lever!
Det jag kan längta efter är att få dela detta underbara med någon. Att få ge en viss typ av kärlek till en människa. Den kärlek som jag inte kan ge till föräldrar, vänner, djuren och barnen på jobbet. Jag vet att den tiden kommer och jag är nöjd med livet jag lever nu.

Var bara tvungen att dela med mig av det... så jag inte spricker :P

LIVET ÄR EN FANTASTISK GÅVA DÄR JAG VILL FÖRVANDLA VARJE DAG TILL EN EVIGHET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar