tisdag 14 december 2010

Det härliga kaoset ;)

Jag är ett pucko... Sitter här mer än vanligt trots att jag har MASSOR att göra!
Härmed beställer jag 28 timmar per dygn... Tomten HALLÅ, hör min bön! ;P

Det ska städas, hämtas gran, tvättas, göras fint på balkongen... Är sällan hemma men katterna kan konsten att stöka till ;)
Jag ska ha sista utvecklingssamtalet plus hinna med planeringstid...
Jobbar till kvart i 7 på torsdag samt halv 8 nästa måndag...
Samkväm hos kollega på fredag, hundutställning i Stockholm samt hinna umgås med Hanna på lördag. Pappa, AnnMarie och farmor kommer på söndag...

Men... Jag trivs med detta trots allt! Mår bra när jag har att göra.
Julkorten är klara att skickas.
All bakning får vänta till jag fyller år om några veckor... jag är i alla fall inte hemma mycket runt jul. Efteråt har jag mer tid (kanske) och då blir det godare :) Ska i alla fall göra kola och baka matbröd samt lussekatter... Åtminstone.

Har nyss ätit ute med Andreas. Nu ska katten sprutas, Spotify på och sedan ska jag plocka lite här hemma. Sedan drar jag vidare.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar